Wprowadzając dużą zmianę dla naszych klientów w sposobie korzystania z produktu, chcieliśmy umożliwić im szybkie zgłaszanie sugestii, tak abyśmy mogli dokonywać adaptacji i spełniać jak najlepiej ich oczekiwania. Szukaliśmy wsparcia w postaci prostego i intuicyjnego programu, zapewniającego szereg sposobów edycji. Postawiliśmy na Sugester, który spełnił nasze oczekiwania i został zaakceptowany przez klientów. Sugester stał się główną drogą, którą nasi klienci zgłaszali swoje pomysły i sugestie zmian. Po pozytywnych doświadczeniach, wprowadzamy Sugester do naszych kolejnych produktów. Współpraca z zespołem Sugestera przynosi nie tylko widoczne efekty, jest również wielką przyjemnością. Zawszemożemy polegać na zaangażowanych i pełnych inwencji partnerach, w każdej sytuacji służących pomocą i wsparciem.
Sugester to jednoczesnie prosty w obsłudze i bogaty system, który można wykorzystać nie tylko do zarządzania kontaktami i relacjami z klientami. Dla organizacji pracujacych projektowo to doskonałe narzędzie do przydzielania, grupowania i kontrolowania wykonania poszczególnych zadań oraz poziomu realizacji różnych projektów. Zachęca do systematycznego planowania. Ułatwia nie tylko komunikację zewnętrzną, ale i wewnętrzną. Bogactwo funkcji oraz możliwość dokonania wyboru używanych modułów sprawia, że można go dostosować w znacznym stopniu do własnych potrzeb, bez konieczności zamawiania dedykowanego rozwiązania. Zaletą jest łatwość wdrożenia. podstawowe funcje można wdrożyc niejako od ręki, bez długotrwałych procesów. System umożliwia również m.in. rejestrację czasu pracy pracowników z podziałem na pracę w różnych projektach, zamieniania maili na zadania do wykonania, szacowanie czasu pracy niezbędnego do wykonania danego zadania/projektu. Szukając systemu, który usprawni nam organizację pracy i komunikację zapoznałam się z wieloma, często droższymi rozwiązaniami. Jestem przekonana, że na potrzeby szybko rozwijającej się organizacji pozarządowej nie ma na rynku lepszego rozwiązania.
Aplikacja umożliwia zgłaszanie sugestii lub błędów przez użytkowników portalu miejskiego, co pomaga doskonalić portal przy wsparciu jego użytkowników. Dzięki aplikacji mogliśmy szybko reagować na błedy lub sugestie zauważone i zgłoszone przez użytkowników portalu miejskiego. Oferowane rozwiązanie ułatwia w znacznym stopniu wymianę informacji między osobami tworzącymi portal a jego użytkownikami. Narzędzie bardzo przydatne szczególnie w pierwszej fazie uruchamianej strony.
Organizacja międzynarodowej konferencji to konieczność obsługi setek faktur w różnych walutach i językach, pozostających jednocześnie w zgodzie z polskim prawem. Fakturownia pozwala skupić się na własnym biznesie, dając swoim klientom użyteczne, elastyczne i niezawodne narzędzie online. Szczera troska zespołu Fakturowni o potrzeby klienta powinna być wzorem do naśladowania dla każdej firmy.